Po předčasné smrti Hulusiho, převzal společnost nejmladší syn Ahmet. Se zahraničním vzděláním byl byl v kontaktu s globálními trendy a vývojem, které ho inspirovaly k podniknutí kroků k modernizaci firmy a investice do reklamy.

V tomto období byly zavedeny papírové sáčky jako nová forma balení a poprvé v Turecku se káva začala distribuovat do potravin automobilem.

Firma si dělala reklamu prostřednictvím plakátů a kalendářů a společnost Kurukahveci Mehmet Efendi začala distribuovat tureckou kávu na domácím trhu prostřednictvím vlastní flotily automobilů. Otevřela další pobočku na Sahne Sokak, v sousedství Galatasaray.

Dnes Kurukahveci Mehmet Efendi řídí vnuci Mehmet Efendiho, kteří převzali společnost po smrti Ahmeta Kurukahveciho.

Zatímco se Kurukahveci Mehmet Efendi stal globálním výrobcem kávy, zůstává rodinným podnikem, který využívá moderní technologie k udržení vysoké kvality, která byla od roku 1871 charakteristickým znakem společnosti.

Káva Kurukahveci Mehmet Efendi se vyváží do více než 50 zemí Evropy, Ameriky, Asie a Austrálie.